Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak karınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını bayağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en turfa ve en yerinde malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu ilişki noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri çıbanarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve teknik özetler ya da iş özetleri için haber karınerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını peylemek karınin mesabe çıkarmak kritik örutubet taşır. Kişiye özel karınerik ve nispet çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok işe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nispet çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir istikrar bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en takatlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Eğlence ve taharri karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, içeriğinizi daha okkalı insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nispet çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belirli bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en mefret içtimai medya platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile destelantı bina etmek karınin harika bir mevzi. Her içtimai medya platformu farklı karınerik türlerine mevla olsa da tümü nispeten videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden ne tevzi etmek istediğinizi her hin göz önünde bulundurun ve buna göre aranjman gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde istifade etmek karınin sayısal pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı deli dolu kullanıcıya mevla. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısa ileti, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Ama içtimai medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa keskin hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız metin karınermiş kısa ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nispet çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, içeriğiniz hedef kitlenizin lakinç ve nispet meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin mesabe sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları üzere karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, arama neticelerinda daha yüce sıralarda ve daha pıtrak görülür, içeriğinize seyrüsefer enseışı katkısızlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web içeriğinizde yerinde antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu daha yerinde hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda daha yüce gerilar katkısızlar. Ali itibarlı üçüncü canip sayfalardan uzvi bağlanaklar çekmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlanakya gelen her tıklama karınin ödeme gestaltlır. Taharri motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik akışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), mefret bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve destelantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.