Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak mimarilmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun kent analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, gelir ve taalluk alanları gibi bileğemekkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların emekletmeniz ciğerin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, yakışır maliyette tasni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı takas bihakkın inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğemekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle alay malay imdi “ne istersem onu kızılırım” dönemi mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı nokta önemli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Haber ve haberleşme teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş vetirelerini bileğemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel başüstüne.